ترجمه تیکه ای از مصاحبه جونگ شین در مجله Haru Hana
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : یک شنبه 2 / 5 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

چه سازی رو دوست داری تجربه کنی؟
تازگی دارم گیتار اکوستیک رو به عنوان سرگرمی می زنم. وقتایی که بیس می زنم همش این تو ذهنم هست که "هر روز هم بزنی بس نیست." ولی اینو با یه آرامش خیالی می زنم و ازش لذت می برم. اگه فرصتش باشه دوست دارم که زدن گیتار اکوستیک رو تو یه فن میتینگ یا کنسرت امتحان کنم.

مدل مویی که در آینده امتحانش می کنی؟
چند وقت پیش من، هنر رزمی شائولین رو یاد گرفتم.بخاطر همین دوست دارم یه بار کلمو کامل بزنم. همچنین خیلی از مردم به خصوص طرفدارای ژاپنی بهم گفتن که موهای بلندم بهم میومد، بخاطر همین شاید دوباره بلندشون کنم.
در مورد عوض کردن رنگ موت چی؟
فکر نکنم. با اینکه چند وقت پیش عوضش کردم ولی به قیافه من مشکی و قهوه ای بیشتر از همه میاد.

غذایی که تو درست کردنش خوبی؟
من تازگی ها برای سگمم سیمبا غذا درست می کنم.میکسی از کلم بروکلی و هویج پخته،سیب زمینی شیرین،گوشت مرغ،پختن گوشت برای سیمبا، خیلی لذت می برم وقتی سیمبا همه چی می خوره.

آهنگی که به تازگی اکثرا بهش گوش می دی؟
من به آهنگ های زیادی گوش می دم تو این حین که مشغول آماده کردن آلبوم ژاپنی و کره ایمون هستیم. و آهنگ های Oasis ذهنمو آروم می کنه و من اکثرا بهش گوش می دم.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: CN BLUE , Biography , ,
برچسب‌ها: لی جونگ شین , lee jung shin , گروهcnblue , cnblue , کمپانی fnc ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مرجان در تاریخ : 1394/5/2/5 - - گفته است :
من موهای بلندشو خیلی دوست دارم یه تنوعی شه بلند کنه دوباره

<-CommentGAvator->
نیایش در تاریخ : 1394/5/2/fncfamily - - گفته است :
خخخخخ عالی بود!!
فرض کن کچل کنه!!!:):):)
پاسخ:شاید بهش بیاد کچل که کنه :))


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!